Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Süper Lig’de harcama limitleri açıklandı: Zirvede Galatasaray var

TFF Kulüp Lisans Kurulu’nun belirlediği 2026-2027 sezonu harcama limitlerinde en yüksek bütçe Galatasaray’a verildi. En düşük limit ise Alanyaspor’un oldu.

TFF Kulüp Lisans Kurulu’nun

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini açıkladı. Yeni sezona ilişkin belirlenen limitler, kulüplerin mali disiplin çerçevesinde hareket etmesini amaçlıyor.

TFF’den yapılan açıklamaya göre, Süper Lig’de en yüksek harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray’a tanındı. En düşük harcama limiti ise 571 milyon 608 bin 883 lira ile Corendon Alanyaspor’a verildi.

Belirlenen harcama limitlerinin, 30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında hesaplandığı bildirildi. Talimatın 121. maddesi doğrultusunda, Ek XIII’te yer alan kriterler esas alınarak oluşturulan limitler, kulüplerin gelir-gider dengesi gözetilerek belirlendi.

Yeni sezon öncesinde açıklanan bu limitler, kulüplerin transfer politikaları ve bütçe planlamalarında belirleyici rol oynayacak.