Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini açıkladı. Yeni sezona ilişkin belirlenen limitler, kulüplerin mali disiplin çerçevesinde hareket etmesini amaçlıyor.
TFF’den yapılan açıklamaya göre, Süper Lig’de en yüksek harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray’a tanındı. En düşük harcama limiti ise 571 milyon 608 bin 883 lira ile Corendon Alanyaspor’a verildi.
Belirlenen harcama limitlerinin, 30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında hesaplandığı bildirildi. Talimatın 121. maddesi doğrultusunda, Ek XIII’te yer alan kriterler esas alınarak oluşturulan limitler, kulüplerin gelir-gider dengesi gözetilerek belirlendi.
Yeni sezon öncesinde açıklanan bu limitler, kulüplerin transfer politikaları ve bütçe planlamalarında belirleyici rol oynayacak.


