Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Şahin Biba, Kurban Bayramı öncesinde Bursalılara sevindiren bir açıklamada bulundu. Bayram süresince kent genelinde toplu taşıma hizmetlerinin ücretsiz olacağını duyurdu.
Kurban Bayramı’na sayılı günler kala şehirde bayram hareketliliği artarken, memleketlerine gitmek üzere yola çıkan vatandaşların yanı sıra Bursa’da kalacak olanlar da çarşı ve pazarlarda yoğunluk oluşturdu.

Bayram Boyunca Ücretsiz Ulaşım
Başkanvekili Biba yaptığı açıklamada,
“Kurban Bayramı boyunca hemşehrilerimizi sevdiklerine ücretsiz ulaştıracağız” diyerek uygulamanın bayram süresince geçerli olacağını belirtti.

BURULAŞ Çalışanlarına Teşekkür
Bayramda da görev başında olacak toplu taşıma çalışanlarını unutmayan Biba, BURULAŞ personeline teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Bayramda ailesinden ve bayram sofralarından fedakârlık ederek Bursalılar için hizmet verecek tüm BURULAŞ emekçilerimize teşekkür ediyorum. Kurban Bayramı’nın şehrimiz, ülkemiz ve milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum. Bayramımız mübarek olsun.”


