Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da gıda zehirlenmesi şüphesi: 71 kişi hastaneye başvurdu

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlik sonrası ortaya çıkan zehirlenme şüphesi paniğe neden oldu. Yedikleri yemekten sonra rahatsızlananların sayısı 71’e yükselirken, hastaneye kaldırılan öğrencilerden 48’i taburcu edildi, 23 kişinin tedavisi ise sürüyor.

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen

Olay, Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda meydana geldi. Okulda gerçekleştirilen etkinlikte öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi.

Şikayetlerin artmasıyla birlikte çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla başta Kütahya Şehir Hastanesi olmak üzere kentteki çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan kontroller sonucunda zehirlenme şüphesiyle hastaneye müracaat edenlerin sayısının 71’e ulaştığı bildirildi.

Tedavi altına alınan öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin hastanelerde gözetim altında tutulduğu ve sağlık durumlarının yakından takip edildiği öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.