Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bursaspor sahaya indi; Mustafa Er transfer için neler dedi?

Teknik Direktör Mustafa Er, yeni sezonun ilk antrenmanında önemli mesajlar verdi. Transferde ince eleyip sık dokuduklarını ifade eden tecrübeli teknik adam, “Kemik kadromuzu koruduk, üstüne oyun planımıza uygun isimleri kattık, katmaya da devam ediyoruz. Yönetimimiz, her anlamda geleceğe yatırım yapıyor” dedi.

Teknik Direktör Mustafa Er,

Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, yeni sezon öncesi gerçekleştirilen ilk antrenmanda basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Kendilerinin de heyecanlı olduklarını ifade eden tecrübeli teknik adam, “Beklentilerin farkındayız. Bugün itibariyle çalışmalara başladık. İyi bir sezon olsun, çok ciddi sakatlık yaşamadan kazasız belasız bir sezon geçirelim. Sakatlık konusunda şanssız kulüplerin başında geliyoruz. İnşallah bu sezon böyle bir durumla karşı karşıya gelmeyiz. İki ay gibi uzun bir aradan çıktık. Bolca dinlenme zamanımız oldu. Gerçi biz oyuncularımıza 18-19 günlük bir idman programı vermiştik. Şimdi onun üzerine devam edeceğiz. Geçen sezon hep dile getiriyorduk, ligin üstünde bir kadromuz var. Kemik kadromuzu koruduk. Üzerine ilaveler yapıyoruz. İyi bir kamp dönemiyle beraber lige başlamak istiyoruz” dedi.

emre2885

“İNCE ELEYİP SIK DOKUDUK”

Camianın beklentilerinin farkında olduklarını kaydeden Mustafa Hoca, “Bu beklentilere karşılık vermek için elimizden gelen herşeyi yapacağız. Bu süreçte, bizim oyun planımıza uygun isimleri kadromuza kattık, katmaya da devam ediyoruz. Geçen sezon ligin son maçı olan Aliağa’dan hemen sonra mesaiye başlamıştık. Teknik kadro, scout ekibimiz ve yönetimimiz inanılmaz bir tempo içindeydi. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Çok ciddi mesaj harcadık transferle ilgili. İnce eleyip, sık dokuduk. Lig başlayana kadar en hızlı şekilde gereken hamleleri yapacağız” diye konuştu.

emre2666

“TOPLAMDA 4-5 ÖZEL MAÇ OYNAYABİLİRİZ”

Bir hafta Özlüce’de çalıştıktan sonra iki etaplı Bolu kampının başlayacağını ifade eden Mustafa Er, “İlk map döneminde 2 hazırlık maçı oynamayı planlıyoruz. İkinci kampta bir veya iki. Dönüşte de bir maç oynayabiliriz. toplamda 4 veya 5 maç gibi bakabilirsiniz. Tesislerimizde sahalarımız bakımda. Kamp dönüşünde 3 tane ciddi sahamız olacak. Stadyumumuz iyi durumda. Kulüp her anlamda geleceğe yatırım yapıyor. Bursaspor geri dönmek için her şeyi yapıyor. İlk kampımız Bolu’da olacak. Diğerini Topuk Yaylası’nda düşünüyoruz ama henüz kesinleşmedi. Olmazsa, başka alternatiflerimiz var” ifadelerini kullandı…

emre2849

“TAYFUN KAMPTA ARAMIZDA OLAMAYACAK”

Geçen sezon ciddi bir sakatlık geçiren Tayfun Aydoğan’la ilgili de bilgi veren Mustafa Hoca, “Tayfun kamp dönemi boyunca bizimle olmayacak. Kamp sonunda durumuna göre yavş yavaş takımın içine almaya başlayabiliriz. Kaleci konusunda da bir gelişme olabilir. Yönetim kurulumuz bu konuyla ilgili çalışma yapıyor” şeklinde konuştu.