Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Bursaspor’un Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ni ziyaret ederek Başkan Enes Çelik ile bir araya geldi.
Ziyarette Bursaspor’un gündemine ilişkin görüş alışverişinde bulunulurken, Başkan Işık’ın Bursaspor Vakfı üyelik kaydı da gerçekleştirildi.
Bursaspor yönetimi, ziyareti dolayısıyla Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık’a teşekkür etti.

